Scouting St. Joris Leeuwen

F O T O ' S  >>>>  Bezoek onze Fotogallerij voor de foto's van toen en nu!

Scouting St Joris Leeuwen

Scouting St. Joris Leeuwen is een club die met de tijd mee gaat, getuige deze site. Compleet vernieuwd met veel informatie. Voor de kids en voor de ouders .. Kortom, deze site wordt het nieuwe informatieplatform waar u alles over het wel en wee van onze vereniging leest.

Over scouting

Scouting St. Joris Leeuwen is actief voor alle jeugd tussen de 5 en 23 jaar.

Wij hebben momenteel ruim 75 jeugdleden, verdeeld over vijf afdelingen, de Bevers, de Esta´s, de Scouts, de Explorers en de Pivo´s.

Hiervoor zijn in totaal zo’n 20 kader- en bestuursleden actief. De kaderleden worden regelmatig ondersteund door de oudste jeugdleden: de Pivo’s.

Bij onze activiteiten ligt het accent op sport en spel, waarbij ook aandacht wordt gegeven aan het zorgvuldig omgaan met natuur en milieu.

Wie geïnteresseerd is in Scouting, zowel jeugdleden als leiding, nodigen wij van harte uit om eens te komen kijken in ons Jeugdhuis:

Zandstraat 5
6041 AM Roermond